2014. augusztus 12., kedd

Kókuszos-pirított mandulás müzli, és egy csipet Afrika - Fitness reggeli


KÓKUSZOS-PIRÍTOTT MANDULÁS FITNESS REGGELI

Imádjuk a kókuszt és az igazi, friss kókuszdió puha belseje és finom leve igazi csemege. Afrikában járva nem is szabad kihagyni. Európában ritkán jutunk hozzá, így meg kell elégednünk a dobozos kókusztejjel és a szárított kókusszal. A kókuszcsipsz nagyon finom csak úgy magában ropogtatni és házi müzlinkbe is tehetünk egy nagy kanállal. Mivel igen édesszájú vagyok, a müzliket meg szoktam édesíteni vagy valamilyen cukorpótlóval vagy mézzel.

Amire szükségem lesz:
2 dl kaukázusi kefír, 1 fél narancs, 2 evőkanál natúr gabonapehely, a nyár gyümölcseiből 1-1 db (szilva, sárgabarack, őszibarack), 1-2 evőkanál marék mandula , 2 evőkanál natúr kókusz csipsz, édesítőszer ízlés szerint (erithritol), csipet fahéj, 1 kiskanálnyi olívaolaj

Így készítem:
A narancs levét belefacsarom a kefírbe és megédesítem, annyira, amennyire szeretném. A gyümölcsöket pici kockára vágom. A mandulát pici olívaolajon megpirítom serpenyőben. Leitatom róla az olívaolajat és hagyom kihűlni. Minden hozzávalót beleszórok a kefírbe és meghintem fahéjjal.


 Kókuszcsipsz közelről

Kókuszcsipsz, stílusosan Afrikából származó tálban
A kókuszdió megpucolása nem könnyű feladat. Ez a férfi pár másodperc alatt felfutott a kókuszpálmára és lehozott egy kókuszdiót nekünk, majd virággal díszítve adta át. Kenya
Kókuszpálma, Kenya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése