2016. november 27., vasárnap

Mézeskalács adventi koszorú

Ez a mézeskalács adventi koszorú a legkedvesebb nekem, amit eddig sütöttem. Ajándékba készült. Emlékszem, hogy mennyire szerettem megtervezni, megalkotni, mennyire elmerültem a díszítésében. Egy virágformából és négy pici szívecskéből áll. Az egészet egy nagyobb lapostányérra ragaszottam fel, díszítőmázzal. A nagy, virágformájú mézeskalács alapot papírsablon segítségével vágtam ki a tésztából, még sütés előtt. A gyertyák helyét pogácsaszaggatóval szúrtam ki, rögtön sütés után, még a meleg tésztából. Cukormázból indákat, mintákat rajzoltam rá és ezüstszínű cukorgyöngyökkel díszítettem.



Ezt a másik koszorút ugyanevvel a technikával készítettem, igen rövid idő alatt. Ennek nincsen mézeskalács alapja, hanem egyszerűen a már megsült mézeseket használtam fel és díszítettem.

Pár évvel ezelőtt festettem egy sorozat karácsonyi képeslapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése