2016. április 23., szombat

Almás-mákos sütemény



Mákimádók és egészséges életmódot követők szeretni fogják ezt a süteményt. Picit olyan, mintha mákos-almás rétes töltelék lenne a rétestészta nélkül. Zsiradékot, lisztet, cukrot nem tartalmaz. Cukormentes olvasztott csokoládét is önthetünk a kihűlt sütinkre, így igazi ünnepi ruhája lesz.

Amire szükségem lesz:

5 ek zabpehely, 5 ek zabpehelyliszt, 5 ek eritrit, 10 ek darált mák, 1 db reszelt alma, 3 tojás, 3 ek kefír, 1 narancs reszelt héja, egy késhegynyi őrölt fahéj, vanília, 1 csipet sütőpor, 1 csipet szódabikarbóna
egy kisebb őzgerincforma
Tálaláshoz: 2 ek méz, 1 pici alma hámozva, szeletelve

Így készítem:


Az összes hozzávalót összekeverem és 200 fokon sütöm amíg a teteje meg nem pirul, vagyis 20-25 percig. A teteje berepedhet. A kihűlt sütemény tetejét mézzel megcsurgatom, felszeletelem és mézen karamellizált almával tálalom.





2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon guszta, már kép alapján is függő lettem! Ki kell próbáljam!

    VálaszTörlés
  2. A nevem Mr. Susan William, Magyarországon élek, és ma boldog nő vagyok, és azt mondtam magamnak, hogy minden hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünkből, tanúskodni fogok a világ és az egyetemi hitel mellett (United. Credit411@gmail .com ) jóváhagyta és átutalta nekem a 2500000 kr összegű kölcsönt . A united.credit411@gmail.com a legjobb hiteltársaság a megbízható, megbízható, 1%-os kamatozású hitelhez. szüksége van ma kölcsönre, mindenféle kölcsönt kínálnak, forduljon hozzájuk még ma sürgős kölcsönért a united.credit411@gmail.com címen (UC credit) nem kér fedezetet. Élő bizonyság vagyok

    VálaszTörlés