2016. március 27., vasárnap

Nutellakrémes torta




Nutella-imádóknak mutatok egy gyors ötletet. Ennél egyszerűbben elkészíthető és finomabb tortát nehéz elképzelni. Hat tojásból sütöttem kakaós piskótát, kettévágtam, narancslével megöntöztem a két kerek lapot és nutellakrémmel töltöttem, kívűlről is bevonva a tortát a krémmel. A krém 25 dkg nutella és 25 dkg mascarpone keveréke, de lehet más arányban is elkészíteni. Minél több a mascarpone krémsajt benne, annál kevésbé lesz édes. 3 db étcsokoládés Balaton szeletet vékony szeletekre vágtam és a tortát körberaktam vele. A torta tetejére szép epreket ültettem.
Egyre kevesebb marcipános-díszes tortát sütök az utóbbi években, inkább egyszerűbb, de finom megoldásokra törekszem, mert így a torta utolsó morzsája is eltűnik. A marcipánbevonat viszont sokszor megmarad. 




 3 lányom közül 2 majdnem 1szerre ünnepli a születésnapját, az utóbbi években közös tortát készítettem nekik. 


                                                                                                 Rozi 11éves.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése